Reklamace, výměna, vrácení zboží

Kategorie
 
 
 
 
 

Reklamace, výměna, vrácení zboží

Reklamace zboží:


Na naše zboží poskytujeme záruční dobu 24 měsíců. Záruční lhůta začíná běžet dnem převzetí zboží a záruka se vztahuje na vady zboží, které se projeví v záruční lhůtě. Záruku Vám nebudeme moci uznat v těchto případech:

  • Pokud jste zboží používali na jiný účel než byl určen

  • Úprava a zásahy do struktury výrobku

  • Běžným opotřebením

  • Údržba v rozporu s návodem

  • Zanedbání péče o výrobek

  • Při mechanickém poškození vzniklým neopatrnou manipulací

Naše výrobky jsou vynikající kvality a doufáme, že s nimi budete plně spokojen / á! V případě výskytu ojedinělých výrobních či jiných vad nás neváhejte kontaktovat. Rádi si s Vámi dohodneme způsob nápravy.

Výměna zboží:

Nesedí Vám doručené zboží? Nevadí! Zákonem je dána lhůta na vrácení / výměnu zboží 14 dní a my Vám to také garantujeme výměnu velikosti čí výměnu za jakékoli jiné zboží. Podmínky pro výměnu najdeš níže!  

To nejdůležitější z VOP:

Spodní prádlo a plavky bohužel není možné vrátit z hygienických důvodů.

 

Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy):


V případě, že nebudete se zbožím spokojeni, můžete zboží do 14 dnů od převzetí zásilky vrátit podle doporučeného postupu uvedeného níže. Toto vrácení zboží je považováno za jednostranné odstoupení od kupní smlouvy podle § 53 odst. 7 zákona č 40/1964 sb. Občanského zákoníku ve znění pozdějších předpisů. Lhůta pro vrácení peněz při odstoupení od kupní smlouvy podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku je 14 dní od doručení odstoupení od kupní smlouvy.

Podmínky výměny a vrácení zboží


Při výměně nebo vrácení nepoužitého zboží je nutné dodržet následující podmínky:

  • Zboží musí být nepoškozené

  • Zboží nesmí být použit

  • Zboží musí být kompletní

  • Zboží nesmí být odebrána vysačky

  • Společně se zbožím dodejte popis vady, případně vypište reklamační formulář.

  • Na Zboží, které nám zašlete nesmí být vystavena žádná dobírková suma!

Při reklamaci dbejte na tyto skutečnosti:

  • vady musí být uplatněny u prodávajícího bez zbytečného odkladu podle § 599 zákona 40/1964 Sb. ve znění zákona č 285/2009 Sb.,

  • záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním podle § 619 zákona 40/1964 Sb. ve znění zákona č 285/2009 Sb.,

  • reklamované zboží nesmí být silně znečištěný, plesnivý, mokrý, silně zapáchající a to podle dikce zákona č.258 / 2000 O ochraně veřejného zdraví. Takové zboží se nebude brát do reklamačního řízení,

  • za reklamaci se nepovažují mechanické zásahy do zboží,

  • údržba zboží musí probíhat v souladu se štítkem na daném produktu (čistící, žehlící a sušící postupy nebo zákazy).

Adresa pro odeslání reklamace, vrácení nebo výměny zboží:
MODANOEMI s.r.o., Zalužice 430, 07234 Zalužice

Jak postupovat?

Doporučený postup při reklamaci, výměně nebo vrácení zboží:

  • Při reklamaci, výměně nebo vrácení zboží, připojte ke zboží průvodní dopis, kde uvedete zda žádáte zboží reklamovat, vyměnit nebo vrátit peníze. Jako předlohu můžete použít náš reklamační formulář, který si můžete vytisknout a vypsat: reklamačný formulár

  • Ve formuláři stručně popište vadu zboží, v případě, že se jedná o nepoužité zboží, které chcete vrátit podle zákona do 14 dnů od doručení zásilky, stačí uvést číslo účtu nebo katalogové číslo produktu, o který máte zájem místo původně objednaného zboží, samozřejmě i velikost produktu.

  • Zboží spolu s vyplněným průvodním dopisem, nebo reklamačním formulářem zašlete bez dobírky na adresu:

MODANOEMI s.r.o., Zalužice 430, 07234 Zalužice

  • O obdržení vráceného nebo reklamovaného zboží Vás budeme informovat prostřednictvím emailu, nebo telefonicky.

  • O vyřízení reklamace rozhoduje prodávající na základě odborného posouzení (soudním znalcem). Maximálně do 30-ti dnů od obdržení reklamovaného zboží Vás budeme informovat o způsobu vyřízení reklamace prostřednictvím emailu, nebo telefonicky.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze